بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

روز معلم گرامی باد

روز معلم؛ سازندگان اندیشه سبز و آبادگر گرامی باد

تبریک روز معلم

اگرچه واژه معلم درمعنای لغوی به معنای تعلیم دهنده یا آموزگار است. ولی در حقیقت معلم کسی است که خرد خود را با دانش‌آموزان به اشتراک‌گذاشته و می‌کوشد با انسان‌هایی شایسته را پرورش دهد. بدون شک نقش معلمان در تربیت آینده‌سازان جامعه کم از خانواده نیست. و به همان میزان پدر و مادر در شکل‌گیری شخصیت فرزندان خود نقش دارند معلمان نیز با کلام و رفتار خود تأثیری عمیق بر جان و روان دانش‌آموزان می‌گذارند.

دوازدهم اردیبهشت ماه همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم ملی کشورمان با عنوان روز معلم به ثبت رسیده‌است. این روز بهانه‌ای است تا جایگاه معلمان را ارج نهیم و خاطرات شیرینی را که در تمامی مقاطع تحصیلی با آموزگاران خود داشته‌ایم زنده کنیم. معلمان همواره معتقدند زمانی ثمره تلاش‌های خود را می‌بینند که دانش‌آموزان دیروزشان به افرادی موفق و تأثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی تبدیل شوند و به همین علت است که باید گفت «سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت، نه اندیشه‌ها را».

گروه سرمایه‌گذاری تجارت خاورمیانه (مبکو) دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم را به تمامی آموزگاران اندیشه تبریک عرض می‌نماید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR