بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد

ساز و کار جدید جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد

مدل جدیدی برای جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد در حال طراحی‌است که به آن “میز تامین مالی مناطق” گفته‌می‌شود.

به گزارش اقتصادی از خبرنگار تسنیم، یکی از تدابیر مشترک بین مناطق آزاد و سازمان بورس و اوراق بهادار، بهره‌مندی از ابزارهای متنوع بازار سرمایه به منظور تأمین مالی پروژه‌های مناطق آزاد است. این برنامه در دبیرخانه شورا در حال پیگیری می‌باشد.

در این راستا، دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرده است که تا پایان سال، 1000 فرصت سرمایه‌ گذاری در مناطق آزاد تعریف خواهد شد. و نقش آنها در تامین مالی پروژه‌ها را بهبود خواهد بخشید. او اظهار داشته‌است که تاسیس بورس بین‌الملل نیز در دستور کار قرار‌دارد. و تاکنون، اقدامات موثری در این زمینه انجام شده‌است و مجوز اصولی صادر شده‌است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز به برنامه‌ریزی سازمان بورس برای جذب سرمایه‌ گذاری در مناطق آزاد اشاره و اعلام کرد. که طرح سازمان برای ایجاد “میز تامین سرمایه مناطق” به منافع صنایع کشور خواهدبود. او افزود که در 10 ماه گذشته، 9 قرارداد با حجم سرمایه‌ گذاری 900 میلیون یورو منعقد یا در حال انعقاد است. و سازمان بورس به عنوان بازوی تامین‌ کننده سرمایه کشور، مدل جدیدی را برای تامین سرمایه مناطق طراحی می‌کند. که به آن “میز تامین مالی مناطق” گفته‌می‌شود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR