بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

روز ارتباطات و روابط عمومی

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

هميشه در پشت سر روابط عمومي كاردان و موثر، مديريتي آگاه و مدبر وجود دارد و بدون اين پشتيبان، كوشش‌هاي روابط عمومي به جايي نخواهد رسيد.

“دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر علم روابط عمومی ایران”

درعصری که ارتباطات به واسطه توسعه پرشتاب فناوری‌های دیجیتال دچار تحول‌شده و ساکنان کره خاکی بیش از هر زمان در تاریخ بهم نزدیک شده‌اند. روابط عمومی اهمیت دو چندان پیدا کرده‌است. حالا دیگر روابط عمومی صرفا واحد یا بخشی از یک سازمان نیست که طبق دستور مدیرعامل برنامه‌هایی محدود برای مناسبت‌های مذهبی و رویدادهای ملی اجرا کند. بلکه تحقق اهداف کلان شرکت‌ها و سازمان‌ها در گرو سطح عملکرد واحد روابط عمومی است.

کارفرمایان موفق افرادی هستند که روابط عمومی را مهم‌ترین واحد سازمان خود می‌دانند. و کارمندانش را در مسیر اجرای ایده‌های نوآورانه به معنای واقعی کلمه حمایت می‌کنند. شاید برخی از مدیران، روابط عمومی را فقط برای ارتباطات برون سازمانی در نظر بگیرند. ولی به جرات می‌توان گفت نشاط و پویایی کارمندان همه بخش‌های یک سازمان ارتباط تنگاتنگی با برنامه‌های روابط عمومی دارد.

گروه سرمایه‌گذاری تجارت خارومیانه (مبکو) روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کارمندانی که با لبخند و اخلاق خوش خود محیطی لذت‌بخش و صمیمی رابرای همکارانشان ایجاد می‌کنند تبریک می‌گوید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR